Innspilling med TV2 hjelper deg

Hei! 

I dag har vært en utrolig morsom dag! Vi har vært på innspilling med TV2 hjelper deg og vi har fått testet ut noe morsomt som jeg tror mange får bruk for i sommer. Vi har nemlig fått teste vanntette mobildeksler, slik at man kan ta bilder og fime under vann. Jeg tror det blir utrolig morsomt å se på, fordi jeg kan innrømme at jeg var livredd for å putte Iphonen min i en pose og la den synke til bunnen av bassenget. Jeg var helt sikker på at den skulle blir ødelagt! Jeg skal ikke fortelle noe mer om det her, men jeg sier så klart ifra når programmet sendes! Vi var hvertfall på spaavdelingen på Grand Hotel og det er så fint der! Vi fikk også hatt en liten photoshoot, men jeg tenker å lage et eget innlegg med de bildene senere i dag. 


 

♡Martine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg