Sommerfølelse

God morgen!

I går var jeg, Isabelle, Aleksander og Kevin i byen. Vi skulle egentlig bare innom Mcdonalds for å spise siden det fristet mest etter kvelden før. Vi ble sittende der en god stund før vi endelig kom oss ut i sola igjen. Jeg elsker når været i Oslo er fint! Nå har vi hatt noen dager med regn og da vil jeg helst bare være inne. Derfor håper jeg nå at været holder seg fint og at det går fort frem til sommeren! 





 

Nå skal jeg få i meg litt frokost og etter det vet jeg ikke helt hva som er planen. Blir vel sikkert å møte de andre etterpå, men jeg får egentlig bare se hva som skjer. Jeg skal hvertfall få tatt bilder av sminken jeg bruker før jeg gjør noe annet!

♡Martine

 

 

6 kommentarer
    1. hvordan er det egentlig å gå rundt me isabell? jeg mener siden hun har opperert alt i kroppen inkluder rompen å puppene å det er jo noe gutter tenner på siden de liker unormale ting? synes ikke du det er litt rart å gå rundt med hun, jeg tipper hun får døds masse oppmerksomhet med den unormale utstikkene rumpen.. bra du ikke ser sån ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg