Bilder fra Gullsnutten

Hey!

I går var vi som sagt på gullsnutten og det var utrolig gøy! Da vi først kom dit fikk vi servert mat og drikke, og i tillegg var det kjempe bra stemning der. Noen av oss fra Paradise fikk også være med på en livesending som ble sendt på youtube, så jeg må nok ta en titt på den senere. Vi gikk etterhvert bort i studio der utdelingen skulle foregå og det var veldig spennende og kunne se alt fra et studio. Jeg synes det er utrolig morsomt at youtubere har sin egen utdeling, de er alle så dyktige og flinke! 




Senere dro vi videre til Nox og fortsatte kvelden der. Kvelden var utrolig bra, men desverre endte kvelden ganske dramatisk. Jeg tenker jeg kan lage et innlegg om det senere. 

Nå skal vi gå å få i oss litt mat. Vi blogges senere!

♡Martine

5 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg lurte på hvor den pelsjakken som både du og Sofie hadde på dere på Gullsnutten er kjøpt fra?❤ Den var utrolig fin! Heier på deg på PH!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg