Nodee Barcode

Hey!

I går var vi som sagt på Nodee Barcode og spiste. Herregud så mye god mat de har der! Vi satt i nærmere fire timer og kun spiste. Først fikk vi masse småretter og til hovedrett tok vi så klart Crispy Duck. Jeg tror det må være noe av det beste jeg vet! Jeg har kun vært på Nodee ved Majorstuen før, men den på Barcode er så sykt fin! Jeg skal definitivt tilbake om ikke lenge, for alt vi spiste i går er noe av det beste jeg har spist på lenge.





 

Nå skal jeg dusje og fikse meg litt, før jeg og Sofie skal en tur til byen. Vi skal noe veldig morsomt i kveld, men før det må vi finne noe å ha på oss.

Vi blogges!

♡Martine

7 kommentarer
    1. hvorfor sminker du deg som en transvestitt? og hvorfor er lille frøken du er sammen med her, brunere enn Kristian Valen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg