Bursdagsfeiring

Heey!

Nå er vi midt i feiringen av Sofie, men jeg tenkte jeg kunne blogge litt. Har jo bare fått lagt ut ett innlegg i dag og det er ikke bra nok.

Vi feirer som sagt Sofie nå og det er dødsbra stemning! Vi er en gjeng fra Paradise og et par andre venner samlet og vi koser oss masse. Sofie har vært så flink til å pynte leiligheten sin, det ser virkelig kjempe fint ut her!

Jeg er så glad jeg har blitt kjent med Sofie! Hun er så sprudlende og sprer alltid så mye glede. Så gratulerer med dagen igjen, Sofie!

Nå skal vi vorse ferdig før vi tar turen ut på Heidis. Det er alltid bra stemning der på Torsdager, så jeg gleder meg masse!! Blir uansett alltid bra med den gjengen her!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg