Sponset av Fridays?

Desverre ikke, men man skulle nesten trodd det så mye jeg har vært der i det siste. Jeg begynner å bli flau over å gå inn døra der nå, fordi jeg har vel vært der sånn tre ganger i uken de siste ukene.. Maten er utrolig god der og det er jeg ikke alene om å tenke. Hver gang vi skal spise ender det alltid med at det er dit vi drar. 

Vi hadde det hvertfall kjempe koselig! Det var meg, Sofie, Martine, Kevin, Aleksander og Morten, og senere kom Isabelle og en annen kompis. Er alltid så hyggelig å henge med den gjengen og vi har det kjempe gøy sammen! Imorgen skal flere av oss ut å feire Sofie, og det gleder jeg meg super mye til til. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset


Ingen av bildene vi tok i dag ble særlig bra. På alle bildene så alltid en av oss helt gal ut, dere ser vel kanskje det på resultatet over. 

Nå skal jeg ha en liten jentekveld med Martine og Sofie. Vi skal se Paradise sammen og spise MASSE!

♡Martine
 

4 kommentarer
    1. Kan du ikke svare meg pliss har spurt uttalige ganger, hvor er den hvite overdelen fra i nest siste innlegge fra? Og disse øredobbene ?

    2. Hallo hva spiste dere egt til middag på ph? Man ser bare frokosten hahah, fikk dere bare frokost eller hva er greia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg