Sex på TV

Hei!

Flere av dere har sikkert sett kveldens episode av Paradise Hotel og da har dere nok fått med dere at jeg hadde sex. Jeg har faktisk gruet meg til at dette skulle komme frem, men samtidig så er jo sex noe av det mest naturlige som finnes. Alle har sex og det er en grunn for at vi alle sitter her i dag. I tilegg var denne sexen veldig uskyldig. Man så ingenting og det kunne like så godt sett ut som at vi bare kysset under dynen. 

Jeg vil også forklare litt av situasjonen rundt meg og Aleksander der inne. Noe alle må huske på er at vi faktisk blir filmet tjuefire timer i døgnet. Det dere får se på TV er en hel dag klipt ned til under en time. Ut i fra episodene jeg har sett ser det ikke ut som jeg og Aleksander hadde noe som helst kontakt på dagen, men når kvelden kom var vi helt på hverandre. Det stemmer ikke, fordi jeg og Aleksander var mye sammen og hadde det veldig koselig. Vi klikket med en gang jeg sjekket inn og da er det naturlig at sex kan skje. Jeg skulle ønske at alle kunne oppleve den boblen vi var i, fordi det er helt sykt. Vi er ti mennesker som skulle forholde oss til hverandre og alle følelser blir forsterket. Jeg var fast bestemt før jeg sjekket inn på at jeg ikke skulle ha sex, men så møtte jeg en gutt jeg likte godt og da ble det helt naturlig. Man glemmer dessverre litt for fort at det er flere kameraer inne på rommet.


Jeg har allerede, og vet at jeg kommer til å få mye negative kommentarer på alt rundt dette. Selv føler jeg at den sexen vi hadde var veldig uskyldig og noe man ikke egentlig kunne se noe som helst av, men jeg vet enkelte kommer til å reagere uansett. Jeg mener at sex på TV har litt gått ut på dato, og det er vel derfor de ikke la så mye fokus på det heller. Det er liksom ikke noe spesielt lenger, fordi det har skjedd så mange ganger allerede.

Noen lurer vel også på hva familien min synes om det, og de bryr seg faktisk ikke så mye. Jeg fortalte det så fort jeg kom hjem og det ble ikke noe snakk rundt det. Selvfølgelig er det ikke morsomt å tenke på at familien min skal sitte å se på at jeg har sex, men jeg synes faktisk at episoden forrige uke der jeg og Aleksander klinte var MYE verre. Da så man ting, det gjør man ikke nå. Så familien min har tatt det veldig fint og det er jeg selvfølgelig glad for! Igjen, sex er helt naturlig!

Jeg er også veldig glad for at jeg og Aleksander har såpass god kontakt i dag, om ikke hadde det nok kanskje vært verre. Dere kan lese mer om det her.

♡Martine

 

 

35 kommentarer
    1. Hei har lurt på dette lenge og håper du kan svare!
      Hvordan så telefonen din ut etter 2 måneder borte fra den? Hvor mange snaps/meldinger/ubesvarte anrop/mails osv var det?

    2. Du burde ikke forklare deg, sex er det mest naturlige. Sex er jo en del av alle menneskers hverdag, så jeg ser ikke hvorfor det skal være rart at folk har sex på TV. Sex er sex. Det er ikke noe man skal være flau over eller skamme seg, det er helt normalt. Støtter deg Martine!!!
      Og enig med at sex på tv har gått litt ut på dato, siden jeg tror ikke det er mange som faktisk bryr seg så mye om det lenger. Det skjer og man er vandt til det.

    3. er så glad hver gang jeg ser deg og Aleks sammen etter Mexico, det betyr jo at dere faktisk klikket da du sjekket inn på hotellet, noe som er bra og koselig! jeg håper dere blir sammen<3 OTP!

    4. Altså… 1? kan du slutte å legge ut slike innlegg om kveldens episode og sånt, før kanskje dagen etter elns? Blir veldig spoil for noen! Greit at man ser tidligere på Viaplay, ‘en altså…som for eksempel da du skulle sjekke inn… d var ikke noe vits i å se på episoden engang… d å vite den nye deltageren er liksom hele gleden med mandagen.. så ta hensyn til de som ikke har sett den enda. Nå blir d sikkert kommentarer rundt denne kommentaren, men de vet jeg kommer fra Viaplay brukere… no hate liksom, men Plis vent i noen timer til!

    5. Jeg syntes folk dømmer alt for mye. Det har jo egentlig ingen andre, enn dere noe med! Du bestemmer hva du skal være med på, så er det jo ikke opp til andre hvordan det burde være. Det er jo helt naturlig og du burde ikke en gang forklare deg, selv om det er naturlig selvfølgelig (når det er så mange som reagerer på slikt). Det er jo veldig bra at dere fant tonen, så flere burde faktisk tenke litt mer på hva dem klager over.. Hvis dem ikke syntes noe om det, så kan dem jo heller la være å se på! Det mener jeg. Du er herlig og tøff som tar dette opp på bloggen 🙂

    6. sex inne på paradise hotel det skal IKKE skje jeg håper det ikke er gutter som er min type kyss meg i rævva !

    7. sex inne på paradise hotel det skal IKKE skje jeg håper det ikke er gutter som er min type sa du da du ble intervjuet kyss meg i rævva !

    8. Hva syns du om oppførselen til Andrea angående kommentarene “jeg ligner på en bifil”:
      Virket det ikke litt overdrevet og frekt. Om du hadde vært bifil og sett det hva hadde du tenkt?

    9. Herregud… Det er ikke lenger naturlig å ha sex når over 100 mennesker bak kameraene sitter og ser på når det skjer – og ikke minst 300.000 mennesker på TV..

    10. Hei,
      Drit i alle stygge kommentarer. Som du selv poengterer, sex på tv er ikke noe spesielt lenger. Under et laken, finnes jo ingenting spennende med det.
      Uansett syns jeg du sminker deg så utrolig fint. Tror du at du kunne laget en “trinn for trinn” video eller et innlegg om hvordan du sminker deg og hva du bruker?
      Heier på deg! Klem fra Nicci

    11. Er ikke akkurat naturlig med sex på TV, kanskje vanlig Idag , men absolutt ikke naturlig. Trist at du og veldig mange andre ikke ser på sex som noe spesielt.
      Sex burde være litt mer enn bare knulle under et laken på paradise hotel. Du fremstiller deg selv utrolig dårlig i andres øyne, og det er ingen vei tilbake.
      Det ser rett og slett trashy og løst ut, uavhengig av hva du selv føler eller mener. Vi andre vet som sagt ingenting annet enn hva vi ser på skjermen, derfor kan vi kunn bedømme utifra hva vi selv ser.
      Er til syvende og sist ditt liv, men bare vær obs på at dette kan slå tilbake hardt. Kanskje ikke nå, men en dag.
      Kommer ikke alltid til å være like kult å være ”Instagram kjendis” eller paradise hotel deltaker.

    12. Skjønner deg godt jeg! Man kan da ikke gå 2 mnd UTEN noe som helst sex.. (Nei jeg er ikke sarkastisk)

    13. Sex på tv er stygt uansett hva. Du sier foreldrene dine ikke brydde seg? Lassaron vet du hvor kleint det er å se dattera si ha sex på tv, kliner med random mennesker eller skifter klær enten om det er av eller på? Sex er normalt privat, men ikke på tv. Vi er alle her idag fordi foreldrene våres hadde sex privat, i en seng uten overvåkningskamera men ikke på fuckings paradise hotel. Si hva du vil, men det er stygt og flaut å ha sex på tv. Se for deg en situasjon hvor dine egne barn har sex på paradise? Blir dunka i alle kanter, enten om det er sidelengs, forlengs eller baklengs. Null hat, men dersom du er uenig så har jeg ikke noe mer å si.

    14. For noen kommentarer, sex er like naturlig på tv som det er i sengen på soverommet uten kamera tilstede.
      Goooo Martine

    15. Har ikke noe imot det i det heletatt jeg! Er bra du tar dine egene valg å står opp for deg selv! 😀

    16. Du må være et av de dummeste menneskene som finnes. Sex er naturlig, ja. Men sex skal ikke foregå på tv? Uskyldig sex? Du prøver å gjør det så smått og feie over dumme valg som om det var ingenting. Du eier ikke form for selvrespekt, og at du forteller at foreldrene dine ikke bryr seg må være det flaueste jeg har lest på lenge. Sex er en privatsak som ikke hele Norge trenger å vitne til. Få deg selvrespekt og verdsett deg selv mer:)

    17. Er du lam fra halsen og ned kan du bli med lars monsen. Er du lam fra halsen og opp er du med i paradise hotell

    18. Sex er virkelig ikke så viktig. Mange begynner i en tidlig alder, og mesteparten av dagens ungdom har one-night stands. Ser virkelig ikke humoren eller skammeligheten med at noen ønsker å ligge sammen. Det er helt naturlig, og særlig om man er avskilt ifra virkeligheten på et hotell, glemmer man fort at man bli filmet. Det at så mange som kommenterer her har et feilbilde av sex er ikke overraskende, men det er trist fordi sex burde ikke være tabu eller skamfullt. Hadde det ikke vært for sex hadde ingen av oss vært her, og one-night stands er bare moro og sunt for en hver. Sol, varme og alkohol hadde nok gjort at de fleste av oss også hadde gjort det samme

    19. Hva med å la vær å si at du ikke skal ha sex på hotellet når det uansett ville skjedd noe? Får deg jo bare til å se dummere ut enn det du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg