Shopping og Fridays med guttene

Hey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byen, igjen. Jeg ble med Kevin og Aleks siden de skulle shoppe litt og senere dro vi en tur på Fridays. Er så deilig i Oslo om dagen! Super fint vær og skikkelig deilig temperatur. Jeg får så mye mer motivasjon når det begynner å gå mot sommer. Jeg er absolutt ikke noe vintermenneske, så jeg er veldig glad jeg slapp mesteparten av vinteren og heller tok meg en tur til Mexico. 


Fine Kevin♡


Tror også Aleks fikk opplevd sin største drøm. Eller det virket hvertfall sånn da vi gikk forbi slottet. Han har nemlig aldri vært så nærme slottet før, så da ble det knipset en haug av bilder og han virket så fornøyd! Haha.. 

Nå skal jeg skrive ferdig noen innlegg, og etter det er det klart for en ny episode av Paradise. Jeg gruer meg!!

♡Martine

6 kommentarer
    1. Hva syns du om at alle går bak ryggen til Grunde..?
      Selv synes jeg at dette ikke er bra oppførsel av noen av dere..
      Vet det er spill, men han burde jo få en rettferdig sjanse..
      Lite kult

    2. Therese det er ett spill det er kanskje 3-4 personer med dårlig oppførsel ja men det er det nok av på farmen hvertfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg