Koselig dag

Hey!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en liten shoppingtur med Sofie! Vi har shoppet litt og spist sammen. Det er alltid like koselig å være med henne! Nå skal jeg enda en tur til byen med Kevin og Aleksander. De skal shoppe litt de også, så da får jeg nesten bli med. 

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Ellers har jeg hatt et telefonintervju med se og hør i dag, dere kan finne intervjuet her (inneholder litt spoli). Også gruer jeg meg som vanlig til episoden i kveld. Jeg blir faktisk så stresset enkelte dager at jeg helst bare vil sove meg gjennom episoden. Jaja, jeg får bare håpe på det beste i kveld og at det ikke kommer med alt for mye galt. Jeg skal hvertfall poste et lenger innlegg senere i dag om kveldens episode.

Jeg skal få tatt masse bilder i byen med guttene etterpå, så kommer det på bloggen så fort jeg er hjemme igjen!

♡Martine

4 kommentarer
    1. Du er så nydelig! Hadde likt å høre OL Åssen sminke du bruker Åssen merker hva du liker best PG hva du bruker mest til vanelig og til når du tar bilder❤ Åssen foundation du bruker og pudder, alt Hehe. Du er fantastisk ut.

    2. Du er så nydelig! Hadde likt å høre om Åssen sminke du bruker Åssen merker hva du liker best og hva du bruker mest til vanelig og til når du tar bilder❤ Åssen foundation du bruker og pudder, alt Hehe. Du er fantastisk ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg