Private bilder fra Paradise Hotel

Hey!

I kveld er det endelig klart for ny innsjekk og ikke minst togafest på Paradise Hotel! Jeg husker fortsatt hvor sykt morsom denne festen var. Alle koste seg, ble veldig fine i formen og slapp seg kanskje litt mer løs, hehe! Noe som kanskje ikke alle vet er at vi fikk hver vår telefon i Mexico som vi kun kunne ta bilder med. Jeg tenker å legge ut det her på bloggen i blant, for jeg tipper mange synes det er morsomt å se!

Jeg både gleder meg og gruer meg til kveldens episode. Jeg vet det skjedde mye rart på denne festen og jeg aner jo ikke hva som kommer med på TV.

Ikke gå glipp av episoden klokken 22.30 på TV3!

♡Martine

 

7 kommentarer
    1. Jaja. Det var ikke så private bilder det der. Hadde seriøst trodd det var litt mer sånn som deg i undertøy eller noe sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg