Stress

Hei!

I dag har vært en utrolig lang dag og jeg har hatt null tid til å oppdatere dere her på bloggen. Dagen i dag har hvertfall vært veldig morsom! Jeg har vært med noen av de andre deltagerne og kost meg masse! Nå har vi akkurat spist pizza og nå tenker vi oss en tur til byen. Jeg vet ikke helt hva vi finner på senere, men blir nok både gøy og koselig uansett! Er så glad for at hele gjengen fra Paradise kommer så godt overens og at vi henger mye sammen etter vi kom hjem fra Mexico!

Processed with VSCO with s2 preset
Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Etterpå kommer det bilder av den fine jakken jeg fikk fra Kouture. Den er SÅ fin og jeg elsker den!

♡Martine
 

6 kommentarer
    1. Bilder! Husk og ta bilder! Er moro å se bilder av dagen i dag, spesielt når du er med de andre PH deltakerne.. så husk det til neste gang 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg