Her finner dere meg

Hei!

Jeg tenkte å lage et innlegg om hvor dere finner meg på de sosiale mediene jeg bruker!

Instagram; Martinelunde


Instagram er vel den appen jeg er mest avhengig av! Jeg synes Instagram er så morsomt og jeg elsker å se hva andre legger ut. 

Snapchat; Martineluunde (Husk to u’er i Lunde) 


Snapchat er favoritten etter Instagram. Jeg legger også alltid ut på mystory når det er nye innlegg her på bloggen og ellers oppdaterer jeg en del der.

Facebook; Martine Lunde Aarsrud


Jeg vet det er mange falske profiler av meg på Facebook, men dette er min ekte. Jeg bruker ikke facebook alt for ofte og publiserer ting der svært sjeldent. Jeg bruker egentlig kun Facebook til å snakke med folk og når jeg først oppdaterer noe der er det vel profilbilde en gang i året, hehe! 

Det er bare å følge meg de forskjellige stedene om dere vil det!

♡Martine

4 kommentarer
    1. Jeg lurer på hvordan du får teksten i bio´en på insta til å komme under det andre? Når jeg prøver så går det ikke. Som når du skriver “21, Norway” også kommer resten av teksten under, istedenfor bortover hvis du skjønner? 🙂

    2. Jeg lurer på hvordan du får teksten i bio´en på insta til å komme under det andre? Når jeg prøver så går det ikke. Som når du skriver “21, Norway” også kommer resten av teksten under, istedenfor bortover hvis du skjønner? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg