Bytur og møter

Hei!

Nå er jeg på vei til siste møte for dagen og jeg gleder meg veldig! Første møte jeg var på i dag var utrolig spennende og jeg gleder meg til jeg får vite mer om det. Jeg håper vi får det til, for jeg tror det blir kjempe gøy både for meg og dere!

Etter første møte dro jeg en tur innom Kouture på Arkaden og fikk meg meg noen dødsfine ting derfra! Gleder meg til å vise dere senere. Etter jeg hadde vært innom Kouture møtte jeg Isabelle og Cassie i byen. Vi spiste litt sammen før jeg og Isabelle dro for å kjøpe bursdagsgave til Cassie.

Vi blogges senere i dag!

3 kommentarer
    1. Kan du skrive litt om hvordan det var før du sjekket inn? Var du lenge i Mexico? Møtte du noen av deltakerne som sjekker inn senere? Hvordan var det den dagen du skulle sjekke inn, osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg