skihopp og god mat

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Vikersund. Kjæresten til mamma er med å arrangere Raw Air Skiflyvning, og derfor fikk vi VIP billetter. Vi fikk masse god mat, kaker og hadde god utsikt til å se på skihoppingen. Jeg har aldri vært noe fan av skihopp eller generelt ski, men det var morsomt å være der. Selvom jeg var mest fornøyd med at jeg kunne spise så mye jeg ville, hehe! 


Jeg vet ikke helt hva planen videre i kveld er, men imorgen skal jeg noe kjempe morsomt som jeg forteller mer om senere! Jeg poster forresten svarene på spørsmålsrunden imorgen, så om dere har flere spørsmål kan dere stille de her. 

♡Martine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg